3D

Man skulle kunna tro att jag köpt nya glasögon, men icke, det är 3D glasögon. Vi såg verkligen roliga ut igår när vi hade dem på när vi såg Resident Evil Afterlife. Filmen var väl lite sådär, lite väl mycket action (även om det är bra) och lite för lite konversation om man säger så. Men det var definitivt en upplevelse eftersom jag aldrig sett något liknande då det kommer saker emot en på det viset som det gör i 3D.






Ser lite konstigt ut med vanliga glasögon under, men utan dem hade jag nog inte sett något alls :P haha.
Ikväll ska vi hem till S föräldrar och som vanligt när man ska hitta på något är det skitväder. Blir himla skoj att ta sig till och från bussen. Detsamma igår kväll, som alltid när jag träffar A. De senaste tre eller fyra gångerna vi har träffats nu har det varit riktigt ösregn (rinna-in-i-skorna-väder).
Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0