Food x2

Här kommer ett matinlägg. Igår gjorde jag spagetti och köttfärssås. En av mina favoriträtter nu (när jag äntligen kan laga det själv :P) nästa vecka ska jag nog försöka mig på chili con carne, älskar bönor. Nu när man inte bor hemma hos mamma längre får man försöka lära sig själv. Det är mest jag som lagar mat i veckorna eftersom S går i skolan nästan hela dagarna och har lunch 1 timme. Själv går jag kanske 2-3 gr i veckan, föreläsningar som varar max 2 timmar. Så jag har väl blivit lite lik en hemmafru.


Här är min favoriträtt sedan många många år; lax, potatis och citronsås.


Yummy :)

Ikväll blir det 3d bio för oss. Ska se den nya Resident Evil med vänner, men hoppas att man ser bra i sådana glasögon bara så det inte blir konstigt bara för att jag själv har vanliga glasögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0