Love is all around us

Idag har vi varit på stan hela dagen. Hittade bland annat köpt ett par jeans det var rea på. Jag har letat efter sådana ett helt år nu (!) Helt vanliga ljusblå jeans som jag tidigare velat ha som leggings men nu hittade jag äntligen ett par smala som satt bra. Annars är det ju ofta så att de sitter bra runt midjan men sedan lösare på något annat ställe (inte snyggt). Men nu äntligen! S köpte ett wii-spel istället som han sitter med nu :P själv har jag tänkt sitta och spela Sims 2 och äta godis ikväll ;)
Igår kväll tittade vi på Notting Hill och drack grogg. Vi drack lite och åt snacks innan kvällsmaten igår så när vi väl skulle laga mat var vi inte hungriga. Lärt sig en läxa kanske!? Inget snacks före maten, haha - precis som alla småbarn säkert redan vet...
Behövde verkligen en riktig myskväll igår efter att ha fått reda på att jag inte blev godkänd på min uppsats jag hade som sommarkurs. Fy faen, sitta hela sommaren med något som inte blev godkänt. Det känns verkligen som bortkastad tid, och jag som skrev så bra utvärdering av kursen och allt - nu kan man ångra sig. Hmpf! Inte kommer jag hinna komplettera heller nu när jag har börjat fortsättningskurs i engelska på heltid som kommer behöva all min uppmärksamhet denna terminen.
Jaja, we'll see.
Nu är jag verkligen glad att vi snart ska iväg. Kan behövas om man säger så. Jag har redan packat allt som ska med (tror jag). Det svåraste är såklart att komma på vad man ska ha med sig för kläder...:P
//Puzz


Mmm candy! Lägg märket till tennisbollarna (tuggummin) "de måste jag prova!"


Myskväll.


Fin muffin jag lyckats få till, blev förvånad när jag såg att det var ett hjärta. Det måste vara ett tecken! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0