OZZY

7/9 2010 - den bästa dagen i mitt liv. Jag har velat se Ozzy sedan jag var i 14-årsåldern, det har varit min högsta önskan så länge.
Här är den första bilden jag tog under konserten, mitt hjärta stannade nog några sekunder. Jag var så förundrad över att se honom (om man nu säger så) att jag inte fick fram ett ljud. Alla skrek som bara den, men jag var helt tyst i början. Är det detta som är ett riktigt Hallelujah-moment eller vadå? ;)

Helt fantastiskt! Innan han gick på scenen kunde man höra hans skratt. Mwahahaha.
"Let the madness begin!" Det var så klassiskt Ozzy, precis som alla dvd:er jag sett med hans konserter. Han skriker alltid att han vill att alla ska skrika "Louder, louuuuder!!!"

Löddrar ner publiken och sig själv.

Love <3
Ozzy, I love you ♥
Det här var definitivt den bästa konserten någonsin. Jag tror aldrig att något kommer att toppa det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0