Thumbs down

Imorse tänkte jag att jag skulle kolla vilka som "vunnit" i valet eftersom jag inte orkade sitta uppe inatt och kolla på valvakan. Det enda det stod om var (surprise surprise) Sverigedemokraterna. Jag fattade därför inte ens vilka som vunnit. Men jag, som säkert många många fler, tycker det är för jävligt att de har fått en så stor roll. Jag är egentligen inte ens intresserad av politik. Jag läste någon slags krönika i Metro förra veckan då det bland annat stod att Ola Salo borde vara vice statsminister och det kan jag verkligen hålla med i. Allt vore bättre än som vi har det idag. Alla partier verkar ju ändå vilja införa en tredje termin så att högskolestudenterna ska få det extra svårt...blahablaha. I hate politics, och så är det med det.
(tummen ner).
Hade man inte nämnt något om detta låga parti från början så hade det kanske inte ens blivit som det blev. Men men...nu ska jag återgå till det normala, alltså plugg.
Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0