Tonight

Nu sitter jag och tittar på Ullared, äntligen! Missade förra avsnittet så får väl titta på datorn någon dag. Thank God for the Internet ;) Jag upptäckte innan att det är en massa serier på tv ikväll som är samtidigt på olika kanaler, dåligt :P det är synd med tanke på att det vissa kvällar inte är något alls värt att se på.
Well well, är skönt med en tv-kväll efter en jobbig dag med en ny kurs som jag inte förstår någonting av. Ska tydligen skriva en halv A4 sida till nästa måndag om ett paper på 30 sidor. Låter kanske inte så svårt, men det är det verkligen! Fattar ingenting, så kanske inte ska bli översättare som jag drömt om i så många år. Redan efter en dag börjar man tänka om totalt.


Ozzy, come back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0