Trouble in paradise

Where do I begin?
Jag kunde inte logga in på msn igår. Det stod att det var fel användarnamn och lösenord trots att jag haft samma i flera år...hur faen kan det bli fel ID? :P jag var iallafall hur upprörd som helst och grät krokodiltårar över att jag förlorat ALLA mina kontakter. Herregud alltså, utan MSN försvinner ju hela ens värld...nästan :P Stackars S fick stå ut med mig och trösta. Haha.
Jag meddelande supporten att jag inte kunde logga in, men de skulle skicka nytt lösenord till mejlen. Hur ska de kunna göra det när jag inte kommer in? Duh. Hur dumt kan det bli egentligen?
Idag fixade det sig till sist, eftersom de fick skicka något till min andra mejladress. Men vilken krångel det har varit! Jag gick med i facebook bara därför att jag ville få kontakt med vissa. Man kommer ju knappast ihåg folks adresser i huvudet.
Cheers. Denna bjuder jag på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0