In da room


Jahapp. Såhär ser alltså mina dagar ut, eller iallafall de senaste två veckorna. Har mest suttit och skrivit på uppsatsen. Det är bäst ljus i sovrummet eftersom lampan är sönder i vardagsrummet. Längtar dock tills det inte blåser lika mycket ute, då kan jag sitta på balkongen och skriva istället. As if, för mycket pollen för det kanske! :P

Nu hoppas jag iaf att arbetet ska gå framåt. Jag försöker att skriva ca 6 sidor/ 3 olika delar, så att det ska bli 18 sidor med analys. Sedan får jag försöka få ihop 2 sidor intro och en sida slutsats. Men just nu är jag bara på min andra sektion så har två sidor kvar på den och sedan måste jag börja med det sista. Allt ska ju lämnas in nästa vecka.

I hope I can make it before my birthday! Tänk vad skönt att få klart den till nästa veckan och sedan bara vara ledig :) Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0