Långfredag


Krångel som vanligt när man köper en ny pryl. Vi köpte en elgrill i tisdags, men trots att anvisningarna följdes så står den nu vingligt. Alltså, delarna på stativet var i olika längd...så är det när man köper billigt ****. Men vi får väl köpa en bänk att ha den på annars, för överdelen eller vad det nu kallas, är helt okej. Typiskt bara att allt ska krångla. Nu måste vi alltså hitta en bänk, så det lär inte bli någon grillning i helgen.


Alla mina bikinis. Den svarta är min favorit, men man kan ju alltid matcha olika...har haft svårt att hitta en ny i år, men det är bara att fortsätta leta.


Idag blir det kalas för mig, även om jag inte fyller år förrän imorgon, men då ska vi hem till en vän istället.
Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0