Pollenboom

Ajaj. Pollen överallt! Egentligen kan man inte tro att det redan har satt igång, men jag kände av det redan i början av veckan. Första dagen hade Apoteket precis stängt så då blev det att klia hela natten. :/ Nu har jag tagit två allergitabletter, ögondroppar, nässpray och alvedon...omg! Jag känner mig som ett helt apotek! :P Och inte har det börjat hjälpa än, även om det gått ca tre timmar nu.
Jag hoppas inte att det känns såhär tungt varje dag, då vet jag inte hur jag ska orka plugga, panik! Jag har alltid panik numera. Jag skulle ha lämnat in en analys redan den 3dje april men har inte hunnit med det. Jag fick iaf godkänt i förra delkursen som var klar förra veckan. Trevligt :) något att vara glad för iaf.
Idag ska jag förhoppningsvis pallra mig bort till bibblan och sitta där, kan behöva lite variation eftersom jag satt hemma hela dagen igår och skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0