Skärtorsdag


Åh, en present till mig :) Jag fick en för tidig födelsedagspresent av S idag. Presentkort på h&m...yay! så fint. Nu gäller det bara att komma på vad jag ska köpa där. Hade tänkt köpa en jacka, men nu vet jag inte eftersom det varit så pass varmt den senaste veckan. Alltså, ingen jacka!


Vårt fina påskägg. Tyvärr har jag inte hittat något gott godis att ha i. Inte den typen av ägg jag ville ha iaf. Annars kan man ju hoppas att det fylls på med marabou...;)


Första gången i år som jag har kortkort...Soligt och fint ute hela dagen. Men det är skugga på balkongen tills 3-tiden så det blir inte något vidare solande. Men till sommaren får jag väl sola på gräset någonstans istället.
Nog om det, nu åker jag till Blåkulla! //byebyeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0