21e aug



Igår var jag med mamma på Ikea. Tittade lite efter köksbord och stolar, men ska dit igen med S nästa vecka. Igår blev det bara småplock som galgar, diskborstar, påslakan och diskhanddukar. Fanns en hel del snyggt! När man tittar runt så blir man ju helt till sig och vill bara hem och inreda hela lägenheten och fixa en massa saker ;) haha. Synd att jag inte bara köpte bordet och stolarna direkt och monterade ihop, tänk vilken surprise! "Har du gjort det själv!?" Jag gjorde ju en hel del monterande när jag och mamma flyttade till stan för några år sedan. Kom på att det vore roligt om de gjorde en serie, ungefär som Ullared, fast den kan handla om Ikea. ;)

Nej, nu ska jag titta på Housewifes of New Jersey och slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0