Black night


Bored! Det är grått och trist hela dagarna. Inte konstigt att jag är trött jämt! I tisdags hade jag hemsk migrän hela dagen så jag fick ligga och vila i flera timmar. På natten var jag tvungen att kräkas bara för att det gjorde så hemskt ont i huvudet :/ har haft ont till och från hela veckan. Igår köpte jag iaf migräntabletter, så nu har jag tills nästa gång.

Klockan är snart 15 och det är mörkt ute, som om det vore sent på kvällen...usch och fy! Den här årstiden är verkligen den värsta. Som om det inte vore nog med pessimism så fick vi nyss en lapp om att hyran ska höjas snart, uh :(

Jag avslutar med en rolig nyhet, vi ska på Black Sabbath i juni (yay!) något att se fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0