Sjukling


Ikväll får jag nog lyssna på min LP med Ozzy. S är iväg nu och har köpt en bluerayspelare så vi äntligen har högtalare också. Vi fick en LP-spelare i julklapp men har inte kunnat använda den då vi inte haft några högtalare.

What else? Jo, jag har varit sjuk i flera dagar nu. Eller ja, två dygn med huvudvärken from hell. Jag har också ont i halsen, öronen och magen så det verkar vara ett riktigt virus. Eller så beror det på att jag ökat min Levaxindos (för sköldkörteln). Hoppas bara att jag får hjälp snart, ska till vårdcentralen i eftermiddag...men jag vet ju hur det brukar bli med det..."ta en alvedon" eller något sådant. Usch! :/ inte kul att vara sjuk jämt (så känns det nu). Förra året var jag också sjuk när vi skulle fira nyår och det verkar bli detsamma i år :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0