Första februari

I'm so hungry! Jag har varit nästan hela dagen på universitetet. Det märks att man inte är van vid ett normal schema då man knappt klarar av fyra timmar, haha :P Idag gick vi iallafall igenom lite vad en c-uppsats går ut på. Fast inte blev jag så mycket klokare på vad jag ska skriva om...det finns ju hur mycket som helst! Man vill ju gärna att man ska ha någon nytta av det i sitt arbetsliv i framtiden också. Om man nu skulle få ett jobb någon gång!
Vad är mer passande än en matbild nu när jag är sååå hungrig?


S lagar mat ikväll. Bacon och stekt potatis eller bönor. Yummy. Bilden ovan är på en squashgratäng, en av mina absoluta favoriträtter. Gjorde den förra helgen för första gången efter mormors recept. Mmmm...:)
Ikväll är det tv som gäller, as usual. Här händer inte så mycket annat än plugg + tv nuförtiden, men men...
//toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0