Saturday's thoughts

Heldag med shopping både igår och idag...trevligt :) hittade en söt tröja på H&M med rosetter och ett flätat skärp. Annars händer inte mycket just nu, bara plugg plugg plugg så man kräks!

Jag har varit med om något mycket traumatiskt...jag köpte en tidning då det medföljde ett puder, men jag kunde inte öppna locket (det satt fast hur hårt som helst). Jag bad därför min käre sambo att hjälpa mig samtidigt som toalettlocket var öppet! Gissa vad som hände? Självklart sa det plask och så föll pudret ner i toalettstolen! Haha. Tur iaf att det följde med i en tidning så det inte var dyrt. Jösses! Något att se tillbaks på och skratta åt kanske...men just då i stunden var det inte så skojigt.


Ikväll blir det Melodifestivalstittande, fast bara för att se Melody Club. Efter deras uppträdande är det Macahan säsong 4 som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0