Spooky house


Vilken sömnlös natt jag haft! Konstigt att det alltid blir så när man är ensam. S var iväg och passade den här sötsaken och ska det kommande natt igen. Inte skoj för mig som inte är van vid att sova själv. Jag har hört världens konstigaste ljud inatt. Lite innan elva lät det som en riktig duns, nästan som att någon ramlade i trappan. Jag vågade inte öppna dörren och titta ut. Scary. Här blir det inga skräckfilmer alltså! Haha ;) satt och tittade på kvällsöppet eller vad det nu hette då de pratade om hemmafruar. Intressant, kanske borde bli hemmafru efter studierna :P
No, back to school now. Har en uppsats som ska vara klar tills på söndag. Har typ en sida kvar att skriva bara men det är ändå den som är svårast att få ihop. Satt hela dagen igår också och funderade över vad jag borde skriva. Help!
Jaja, imorgon blir det ledigt har jag bestämt. Ska till Cubus med A. Har ju invigning idag men vi får gå imorgon.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0