Stressful days

Jag känner mig helt slutkörd efter den här veckan! Såhär mycket har jag nog aldrig pluggat i hela mitt liv. Ja, jag vet att man egentligen ska plugga 8 timmar om dagen när man går på universitetet. Tidigare kurser har jag klarat mig med bara hälften, ibland mindre än 4 timmar, men inte nu längre! Jeez. Skriva två sidor om vad vi diskuterat på lektionen 1-2 gånger i veckan...sedan uppsats på ca 6 sidor och så en presentation på det med. Jag är verkligen helt förstörd av allt detta. Och idag när jag vaknade vid 7 hade jag världens migrän så fick gå upp och ta tablett och sedan sova till 9. När jag väl får migrän kan de ta 1-2 dagar innan det försvinner helt. Ajaj :/
Ikväll ska vi hem till S föräldrar så jag hoppas verkligen att migränen har gått över tills dess. Och helst så hade jag ju velat skriva på min presentation idag också, men det verkar inte bli något med det...dumma värk!


Hur ska jag överleva denna terminen? Jag undrar verkligen vad jag har gett mig in på...och så en c-uppsats i bakgrunden också. Vet inte ens vad den ska handla om. Litteratur? :P
Och så snöar det jättemycket också! Negativiteten verkar aldrig ta slut.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0