2011 here I come...:P

Snacka om trött idag...och inte beror det på festande igår kväll för det blev inget med det. Det var tänkt att vi skulle på fest men det blev inte då vi inte kunde bestämma vart vi skulle vara. Men jag har haft riktig otur också och fått hur ont i halsen som helst. Verkligen inte kul att ha när man har planerat allt som ska ätas och drickas! Det blev mest halstabletter och te för min del.
Men men, då har jag varit förkyld från ett år till ett annat då! Värre för min mormor då som jag fick reda på att hon ramlat och brutit armen dagen innan nyårsafton :/ Ska hem till henne snart och hjälpa morfar laga mat har jag lovat. Men inte förrän jag har blivit frisk.

Idag har jag suttit och läst chicklitt (eller vad det nu heter) hela dagen, Den jag ville ha heter boken. Ska återgå till läsandet nu (skönt att det inte är plugg-läsande).


På sjön 2009...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0