I'm pain...

I måndags började jag en ny termin i engelska och var på intro. Sedan i tisdags var mamma hos mig en sväng på eftermiddagen, men så började jag svettas jättemycket och kände mig svimmfärdig. Jag satt vid tv:n i några timmar och kunde inte röra mig för jag hade så ont i magen...Så ja, jag har blivit magsjuk. Tur att vi har en hink! :P jag har inte varit magsjuk /maginfluensa eller vad det nu kallas på flera år...fy faen alltså. Igår låg jag i sängen hela dagen. Idag blir det ligga framför tv:n istället. Tur att S är hemma denna veckan och kan ta hand om mig :) så snäll och söt han har varit <3 tänk bara hur man skulle klara sig om man bodde själv? Då hade det inte varit lätt att handla yoggi och blåbärsoppa!
Tur att jag inte går mer på universitetet denna veckan. Hoppas bara jag hinner bli frisk snart eftersom jag har böcker som jag måste hämta ut! Plus en massa läsande till ons nästa vecka. Puh!
Back to sleep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0