Skridskobanan

Ajaj. Idag ramlade jag i snön. Det var inte så farligt, men ont gjorde det. Tur att jag inte bröt armen som mormor! Men har haft ont i benet och foten, f*** har alltid haft problem med just den foten, så det var just typiskt mig! :P
Översvämning utanför Willys i måndags.

Det hade försvunnit när jag åkte bussen hem, men det hade ju kunnat bli en skridskobana annars! Haha.
What to do tonight!? Kanske skulle ta och titta på den där serien på 5:an, Föräldrafritt. Har bara sett några minuter av den tidigare och den har ju fått en del kritik, men men...bara för att det inte är något roligt på tv (som bonde söker fru) så okej. Jag offrar mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0