Kringlor


Idag har jag bakat kringlor för första gången. Åt det härom dagen på ett fik i stan och tänkte att jag borde prova eftersom det är äggfritt och allt. Jag har mest gjort äggfri sockerkaka eller muffins tidigare men det har aldrig blivit särskilt bra eftersom det får sån konstig konsistens. Men nu kanske man borde börja göra kringlor istället.

Är så trött idag eftersom jag steg upp redan vid 7-tiden. Omg! S jobbade natt så han kom hem tidigt imorse. Hatar att sova själv hemma, det går aldrig att somna då. Känns som jag är ensam hela veckan. Vi hinner ju inte hitta på något eftersom han bara sover när han är hemma typ. Not good. Men till helgen hoppas jag på Harry Potter. Har längtat så efter sista filmen. Borde gått på premiären eftersom jag gjort det några gånger, men då var vi ju bortresta.

Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0