Aoww

Ajaj, my head hurts. Jag har haft ont i huvudet och känt mig yr sedan i torsdags nu, börjar bli orolig att det är något fel. Men vad kan det hjälpa att gå till doktorn? Jag vet ju att det aldrig brukar hjälpa :/ vad ska de göra åt huvudvärk? Har knarkat huvudvärkstabletter varje dag och det har inte gått över. Buhu!
Det hjälper inte att jag ska läsa ut alla de här böckerna inom ca 2 veckor.


Det värsta är ändå hur jag ska klara att plugga överhuvudtaget när jag är såhär snurrig. Det går bara inte. Presentation, två uppsatser.
Och så måste jag bestämma snart vad jag vill läsa nästa termin också! Har inte en susning om jag ens orkar en termin till :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0