April fool?

What the!? Jag läste precis på min studentmejl att kronprinsessan och Daniel kommer till universitetet den första april. Aprilskämt eller vadå? ;) man kan ju undra...
Själv gick jag på min första "träff" med S den första april 2007. Jag trodde nästan att det var ett aprilskämt och allt, haha. Men men, nu har vi ju varit tillsammans i snart fyra år så 'skämtet' har varat länge...;)
Att mitt final paper ska in den första, kan det möjligtvis vara ett skämt också? I don't think so... Man kan ju alltid hoppas! ^^
Idag har jag iaf redovisat. Jag trodde detta skulle bli min otursdag, men än finns det tid kvar. Jag ska till vårdcentralen och ta blodprov i eftermiddag, ajaj! Det värsta jag vet! Nu saknas bara tandläkaren så hade otursdagen varit komplett :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0