Lost in the woods

Idag har jag läst ut en väldigt teoretisk bok om djur...går just nu en kurs som heter Animal Fiction. Var ute och gick en sväng efter lunch och skämtade precis innan med S att jag kanske skulle gå vilse. Ajaj, aldrig göra det igen :P jag gick nämligen vilse sedan (!) Haha. Till sist såg jag några hus som såg ut som vårat hyreshus men trodde ändå inte att det var rätt så jag gick tillbaks till elljusspåret. Omg! Irrade runt ca 40 min innan jag äntligen hittade hem! Och när jag väl satt mig ner för att plugga vidare får jag sms att mina böcker har kommit som jag beställde förra veckan. Därför måste jag ge mig iväg en lång promenad till snart för att hämta dem. Puh! Det lär nog få bli senare eftersom mamma snart kommer hit på fika.
Jaja, jag får iallafall mycket motion idag ;)


My colourful outfit from the weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0