Big fat bass

Jag har världens ondaste hals! Har hostat och kliat ögonen hela natten, märks att jag är trött på pollen :P nu får det gärna ösregna i några dagar.
Idag har jag varit iväg hela dagen = ännu mer halsont pga allt pratande! Haha. Och så var jag med mamma en sväng på grand samarkand, det har ju öppnat hur många affärer som helst. Tyvärr hann vi bara gå in i affär, New Yorker. Köpte ett sött linne där :) tyvärr var det en liten fläck på det, men hoppas den går bort efter tvätt...det fanns tyvärr bara ett ex kvar av just min storlek...

Sitter och lyssnar på Big fat bass - Britney Spears, därav titeln på detta inlägg. Jag har lyssnat på hennes senaste album varje gång jag varit ute och gått. Bra upptempo att lyssna på när man är ute och går =)
Ikväll blir det tv-kväll. Älskling är hos sina föräldrar. Vi hade födelsedagsfirande på olika håll idag, då vi båda har släkt som alla verkar fylla år i april ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0