Dyster



Dyster framtidsroman jag läser just nu. Vilken tur att jag precis börjat läsa den eftersom jag idag fick veta att jag ska ge feedback till en kurskamrat som skriver sin c-uppsats om just den boken.
Vi får se om jag läser ut den dock, den är väldigt jobbig att ta sig igenom tycker jag. Visserligen har jag bara läst 70 sidor men det har ändå inte hänt något känns det som. Bara misär :P

Idag var jag på vårdcentralen (som vanligt) för att denna gången få hjälp med min pollenallergi, men icke! Han tyckte bara jag skulle fortsätta med ögondroppar och tablett som innan. Pengarna i sjön med andra ord! Usch, inte kul. Jag trodde jag skulle få bättre medicin. Det verkar som om jag får fortsätta sitta inomhus och hosta och knappt kunna andas i några veckor till då :/ är jättedeppig över detta. Är så sjukt trött på vården så jag kräks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0