I'm right here


Old pic.

Hello. Världen gick inte under, döm av min förvåning. Haha ^^ det var ett tag sedan jag bloggade sist, men det är mycket nu :/ hoppas bara att uppsatsen blir godkänd, jag som har hållit på med den i ca två månader nu och bara gått hemma och småskrivit lite varje dag. Nu för det vara nog! Bara opponering kvar på måndag, sedan är det sommarlov...önskar bara att jag hade något att göra i sommar! Det blir värst nästa år då jag är klar med mina studier. Om jag inte får jobb då så är det kört :/ leva på S studielån då, två personer, good luck :P

I eftermiddag ska vi hem till mormor och morfar en sväng. Jag hoppas på fint väder så att vi kan sitta och spela kort på altanen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0