Majväder


Det borde numera heta majväder istället för aprilväder! :P
Det snöade ju härom dagen. Igår tog jag på mig kofta och jeansjacka och en sjal när jag skulle in till stan bara för att det har varit lite småkyligt de senaste dagarna. Självklart var det jättevarmt bara för det! Ha!

Och vad är det för knäppt att bussarna fortfarande har värme som ångar upp från elementen!? Jag svettas ihjäl när jag åker buss.

Ikväll ska vi på bio och se Thor i 3D. Synd med tanke på att jag såg dubbelt och fick huvudvärk sist jag såg en film i 3D. Det kommer nog bli mer och mer vanligt med det verkar det som...jag hoppas inte den nya Harry Potter eller Twilight bara visas i 3D också! Jag vill inte behöva vänta tills de släpps på dvd innan jag kan se dem.


Igår köpte jag knoppar till garderoberna. Det blev sött, men dessvärre kan vi inte stänga dem ordentligt nu. Vi får se om vi kan skaffa hjälp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0