Monday again

Jahapp... Vad ska man göra i veckan? Jo, skriva om heeeela c-uppsatsen verkar det som! Jag trodde att jag inte skulle behöva göra mkt denna månaden, men ack, jag hade fel! Fick hur mycket kritik som helst i fredags under seminariet, men visst jag förstår ju kritiken också. Det har inte varit lätt att komma på en frågeställning, jag har egentligen bara analyserat en karaktär. Jag har ändå kommit på två frågor nu att fokusera på så jag hoppas att det ska ordna sig. Men det är ändå inte så lätt att bara sätta sig och skriva om en massa. Och så känns det som att jag måste börja om från början och läsa om boken jag skriver om och alla källorna. Oh My Gosh!

I helgen blev det inget valborgsfirande för oss. Inte som förra året när vi brände en bock.


Så såg det ut förra året. Haha :)
I år hade våra grannar bestämt sig för att ha fest till klockan tre på natten, inte kul när jag hade sån allergi och verkligen behövde sova. Det blev ingen sömn alls efter 3 heller då jag redan var så irriterade, men men...


Back to writing the essay...wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0