Fel fel fel



Feltryckning!? Kan ju knappast kosta 0kr, haha :P igår var vi och letade efter en tv-bänk och där kan man också snacka om feltryckning. Det var så att vi letade efter en som var 155cm men den var bara 120cm i verkligheten. Det stod alltså fel i reklambladet. Åkt helt i onödan alltså, tråkigt! Vi behöver en större så att vi kan köpa en ny stereo och ha jämte tv:n. Snacka om otursdag igår alltså!
Dagen började med att jag fick så j*vla ont i magen att jag fick ringa vården. Sedan fick jag vänta två timmar på att de skulle ringa upp...bara för att de sedan skulle slussa vidare mig till campushälsan istället för den vanliga vårdcentralen. Dåligt! Fick vänta lääänge innan de ringde upp och så hade hela dagen gått :P eller nja, hela förmiddagen iallafall. Jag fick ändå inte någon läkartid utan fick gå och köpa probimage istället...dumma ibs-mage jag har alltså.

Idag måste jag iaf plugga. Och kanske åka en sväng till stan och köpa mer garn till stickningen, men we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0