Knitting



Jag har verkligen otur med stickningen, alltid för lite garn. Sist jag försökte mig på en sån där halsduk man syr ihop så det blir en snodd blev det bara en krage. Den skyddar inte halsen någonting! :P nu när jag försökte mig på en ny räckte inte garnet så nu måste jag köpa mer snart. Det kommer sluta med att jag får köpa en istället. Halsduken jag stickat till S sedan i somras blir aldrig klar. Jag råkade köpa för tunt garn så nu ser den bara konstig ut. Jösses :P

Idag regnar det IGEN! Att det aldrig tar slut :/ har suttit inomhus i tre dagar nu. Nu ångrar jag verkligen att jag inte gick en promenad i förmiddags då det var soligt. Jag som behöver handla! Aaaargh! Har iallafall hunnit klart med en uppgift som är till måndag. Då kan jag kanske börja läsa på en ny bok som ska vara klar tills dess också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0