The Black Cat

Imorse var det första jag såg när jag gick ut en svart katt. Helt svart med gula ögon. Spooky! Inte för att jag är skrockfull, men jag blev ändå lite ställd. Tänkte att det kanske var ett tecken eller nåt :P don't ask why. Är det inte Halloween denna helgen? Eller den 31a är det väl? Jag har ingen koll alls. Har aldrig firat Halloween men det skulle ändå vara kul att klä ut sig och gå på maskerad någon gång. Undrar vad jag skulle klä ut mig till?

Snart ska jag ge mig ut en runda med stavarna, köpte ett par egna igår då jag var och shoppade med mamma. Hittade också en tröja för bara 30kr och ett par vinröda mysbyxor.


Det får bli en bild på en svart kanin istället för katt. Lille Lacke skulle ha fyllt år igår om han fortfarande levt. RIP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0