Bang bang

Det var ett tag sedan jag bloggade senaste...vad har hänt? Börjat en ny termin då jag läser sociologi. Det känns lite flummigt än så länge då jag inte riktigt vet vad det går ut på eller hur mycket man bör läsa på inför tentan som är i slutet av sept. Men hoppas att det ger sig.

Imorse blev vi väckta med dunder och brak. Hur normalt är det egentligen att börja borra klockan nio en lördagsmorgon? Visst, jag förstår att folk vill hänga upp tavlor, men det är knappast normalt att göra det på morgonen en lördag! :P herregud alltså. Dessutom är det ju också så att det nästan har hammrats (stavas det så?) nästan varje vecka sedan vi flyttade in (i över att år). Oftast började någon spika upp tavlor på kvällarna varje gång vi satt vi tv:n. Ett tag tänkte jag att "de bankar säkert på oss!" men så kan det ju inte vara. Det är ju knappast så att vi har tv:n på med hög volym. Annars får de väl ringa på och säga till, eller? Hahaha. Alltid problem med grannar. Fast värre då jag bodde i stan då vi hade lövtunna väggar :P

Jaja, det här blev ett typiskt i-lansproblemsinlägg.


Såhär såg det ut när S byggde ihop vårat nya bord med stolar...inte klockan 9 på morgonen dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0