Sista september

Gud vad trött jag är efter i eftermiddag. Hade tenta 14-17, I am so dead! :P hoppas hoppas hoppas att jag klarade den...men är inte alls säkert. Som vanligt. Som tur är har jag klarat alla tentor jag gjort de här två åren, men nu skulle det ju inte förvåna mig om det inte gick. Detta ämnet är verkligen knepigt.

Jaja, ikväll är det härligt ute. Det har varit fint väder hela veckan nu, can you believe it!? I denna regnstad är det verkligen ovanligt med fint väder så lääänge. Men jag har missat att vara ute pga pluggande inför tentan.




Säkert sista kvällen på balkongen för i sommar. Vi borde ha grillat ikväll.:) Undrar varför det hänger gräs från takrännan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0