Trötthelg


Toffs i fönstret från Chili. Maria Montazami skulle nog gillat den :)

What's up? Fortfarande kan man höra hamrande och klapprande från lägenheten under. Börjar drömma om att flytta till hus någon gång istället ;) det kan man ju drömma om, men det lär inte bli något med det förrän man jobbat i x antal år...vilket inte verkar så troligt som det är nu.

Jag har varit hur trött som helst sedan jag började ny termin. Det räcker med att jag läser en sida i en bok så blir jag jättetrött och orkar knappt mer. Inte bra. Kanske borde börja med någon form av hälsokost som gör en pigg!?



Idag händer inte mkt, håller på och tvättar och ska stryka...intressant! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0