Bondkringlor


Idag har jag bakat mumsiga bondkringlor (mormors recept). Men vart tog hålen vägen!? :P better luck next time. De smakade iallafall som de skulle och det är ju huvudsaken :) jag hade verkligen tur idag som var och handlade precis innan ovädret kom. Det har nu stormat och öregnat hela eftermiddagen, konstigt januariväder! var är snön? Inte för att jag är särskilt förtjust i snö heller...vill bara ha sol och värme!

Imorgon blir det en dag på stan om det inte är lika trist väder då.


Våra drinkar från i helgen...(min black christmas; vodka och julmust). Nu när jag går på pencillin blir det inget med det på ett bra tag.


Me in my bunnyshirt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0