Climbing walls

Snart har jag varit dålig i två veckor. Oh my God! Inte kul att bara vara inomhus hela tiden. Idag och igår har vi iallafall varit ute en sväng och gått, men det är inte mycket jag orkar. Är helt genomsnorig och halsen gör ont hela tiden. Det har blivit mycket te och honungsvatten på sistone. Jag klättrar på väggarna här hemma snart känns det som. På måndag ska jag ringa vårdcentralen igen och hoppas att jag får en tid snabbt. Sist blev det ju "ta en alvedon" precis som jag trodde! Som om alvedon och allergispray skulle hjälpa, det verkar ju vara bihåleinflammation.

Sedan nyårsaftonskvällen har jag iallafall hunnit prova olika sorters whiskey av min käre sambo. Haha :) Det lindrar ju iallafall lite i halsen för stunden...men som pappa sa så är det nog ingen medicin utan mer för att göra att man tänker på annat ;P

Jag hoppas inte att det är för sent att börja träna snart. Har funderat på att börja med zumba denna terminen, men jag hoppas inte att jag missat starten nu när jag varit sjuk så länge. Det lär ju dröja ett bra tag tills jag blir bra igen.


Mmm..C-vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0