Cosy bath



Köpte den här hjärtformade kudden på Lagerhaus för ett tag sedan, nice :) det har blivit en hel del badande denna mörka årstid. Idag ska jag sätta mig och läsa på bibblan...har tyvärr inte fått tag i den ena boken jag behöver så får läsa den som referens på bibblan istället. Sist jag var där fanns den bara kvar på engelska. Visst gillar jag att läsa på engelska men det blir ju lite knepigt med såna termer då tentan kommer att vara på svenska :P

Igår kväll var vi hos mamma och åt och tittade på film. Skulle ha gått på kulturnatt men kände inte för det, mest pga att det var så kallt. Bio för det bli en annan helg. Funderar på Descendants (?) med George Clooney någon helg. We'll see.
//Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0