Luftballongen



En eftermiddag i veckan när jag precis hade tagit ögondroppar lade jag mig för att vila lite, men hörde hela tiden ett konstigt ljud som jag inte förstod vad det var för något...helt plötsligt uppenbarar sig en luftballong precis utanför fönstret! Jag rusade upp och ropade på S "aaah, en luftballong", jag trodde väl att apokalypsen var kommen eller något :P haha. Men snacka om ett bryskt uppvaknande då den var precis utanför. Jag var inte tillräckligt snabb att ta en bild när den var så nära men tog en på lite längre håll.


En god efterrätt vi åt i helgen när det var schlagerfinal. Yummy!

Ikväll ska jag och mamma iväg och titta på 'Dålig stämning' med Özz Nûjen på konserthuset. Ska bli skoj, fast jag har nog inte sett något med honom tidigare, men det lär bli bra ändå. Gillar komiker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0