Trött på datorn!

Gaaah....Snacka om dåligt med uppdatering överallt. Internet fungerar inte som det ska och har tydligen inte gjort det på några veckor. Vi kan kolla in hemsidor o.s.v men det fungerar inte att ladda upp bilder, dokument m.m. via hotmail, här, facebook eller bilddagboken. Knäppt! Jag trodde först att det var min dator som var konstig, men S är också likadan. Vi provade idag att koppla ifrån routern men det fungerade inte heller, så då var det inte fel på den iallafall. Har provat allt möjligt men ingenting hjälper. Trodde först att det bara var hotmail som krånglade, men icke!

Hoppas att bredbandsbolaget vi har hör av sig snart så det kan lösa sig (men det ska man väl inte räkna med)! Tänk bara så mycket Internet styr, bara det här att jag inte kan ladda upp bilder får min värld att rasa samman :P kanske inte riktigt så illa, men ändå.
Idag har jag iallafall varit på gymmet, ska äntligen börja styrketräna :) har haft problem med ryggen i flera år nu och dålig hållning m.m. så jag hoppas att det ska börja gå över med hjälp av träning. Plus att det blir roligt att ha något att göra på dagarna förutom att plugga. Det blir ganska tröttsamt då jag bara sitter hemma och nästan inte har några lektioner i veckan. Just nu i andra terminens sociologi har vi bara en (!) föreläsning i veckan och det är inte obligatoriskt. Just nu sitter jag bara och läser en massa böcker och skriver sammanfattningar och diskussioner om dem. Help me! :P

Ikväll blir jag bänkad vid tv:n, är ju en massa bra program i följd som Top Model, Big Bang Theory och Suburgatory. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0